Víno z blízka na Špilberku 

  • Velká degustace a prodej vín 16 vinařství reprezentujících Moravu v sálech, hranolové věži a královské kapli hradu Špilberk
  • Degustace 150 vzorků vín a prohlídka 7 expozic a 3 výstav v prostorách hradu 
  • Procházka hradními zákoutími a setkání s nejlepšími vinaři Moravy
  • Výhodný nákup vín pomocí aplikace, výdej a rozvoz vín 
 

Místo a čas:

  • sobota 2. prosince 2017 od 10:30 do 17:00 na hradě Špilberku, vstup do areálu hradu z ulice Gorazdovy, do degustačních a výstavních prostor označeným vstupem z hlavního nádvoří hradu
 

Vstupenka obsahuje:

  • od 10:30 do 17:00 degustaci vín zúčastněných vinařství a vstup na výstavu Stavba jako Brno
  • rozšířená vstupenka obsahuje navíc vstup do 7 stálých expozic a 3 aktuálních výstav v prostorách hradu
  • skleničku (slouží jako vstupenka na degustace)
  • tištěného průvodce
  • neutralizační sousta
  • plátěnou tašku 
 

Jak budou probíhat objednávky, prodej a distribuce vín:

  • Na registraci při vstupu na degustaci obdržíte jedinečný kód pro registraci do e-shopu.
  • Po registraci se vám zpřístupní přehled vinařů, rozkliknutím jednoho se dostáváte na seznam jeho vín.
  • U každého vína je název, ročník, charakteristika, analytické údaje a cena.
  • Zákazník plní vína do košíku, u všech vín vidí průběžný aktuální stav zásob v centrálním skladu.
  • Platba je možná cash nebo kartou na 2 terminálech. Jeden je přímo na hradě, druhý na centrálním nákupním místě v Otevřené zahradě.
  • Jeden zákazník může udělat více průběžných nákupů.
  • Před provedením platby může vína z košíku vracet, ta se hned objevují ve stavu dostupných zásob.
  • Data z provedených prodejů se převádí na faktury a dle nich jsou vína balena k výdeji na centrálním výdeji.
  • Prodejním a výdejním místem je budova Nadace Partnerství Údolní 33, přes recepci v zadní části dvora (Otevřená zahrada).
  • Zákazník při platbě zadává volbu převzetí nákupu osobně na místě nebo požadavku na doručení vín na udanou adresu nebo dohodou (zabezpečuje pořadatel).
  • Uzávěrka pro provedení plateb je v sobotu 2. 12. v 18:00.
  • Po 18:00 si můžou vinaři převzít neprodaná vína.
  • Distribuce rozvozem je prováděna průběžně v sobotu a v neděli na místo a v čase dle domluvy s klientem (zajišťuje pořadatel).
 

Kontakty:

katalog vinařů

fotogalerie

videogalerie

Tip pro vás:
Partner a spolupořadatel:

info pro vinaře

Pokyny ZIMA 2017

 

 

 

víno z blízka
pořadatel

Nadace Partnerství

Údolní 33, Brno 602 00

tel.: 515 903 121

vinozblizka@nap.cz