Vstupenky


Vstupenka na DEGUSTACI + VSTUP do 7 stálých expozic a 3 aktuálních výstav hradu

  • v předprodeji na e-shopu 640 .
  • v předprodeji od 4 kusů na e-shopu 576 Kč (cena se sníží automaticky)
  • na místě před akcí 690 Kč
  • Předprodej končí v pátek 1. 12. 2017 ve 12:00, v případě naplnění kapacity bude prodej uzavřen dříve

KOUPIT VSTUPENKU degustace + expozice


Vstupenka pouze na DEGUSTACI

  • v předprodeji na e-shopu 490 Kč.
  • v předprodeji od 4 kusů na e-shopu 441 Kč (cena se sníží automaticky)
  • na místě před akcí 540 Kč
  • Předprodej končí v pátek 1. 12. 2017 ve 12:00, v případě naplnění kapacity bude prodej uzavřen dříve

KOUPIT VSTUPENKU degustace

 

Místo a čas:

  • sobota 2. prosince 2017 na hradě Špilberku, vstup do areálu hradu z ulice Gorazdovy, do degustačních a výstavních prostor označeným vstupem z hlavního nádvoří hradu
 

Vstupenka obsahuje:

  • od 10:30 do 17:00 degustaci vín zúčastněných vinařství a vstup na výstavu Stavba jako Brno
  • rozšířená vstupenka obsahuje navíc vstup do 7 stálých expozic a 3 aktuálních výstav v prostorách hradu
  • skleničku (slouží jako vstupenka na degustace)
  • tištěného průvodce
  • neutralizační sousta
  • plátěnou tašku
 

Storno podmínky:

  • U všech druhů vstupenek při doručení žádosti o storno do týdne před akcí vracíme 50% z celkové ceny vstupenky.
  • Při doručení žádosti později peníze nevracíme. Vstupenky jsou přenosné a je tedy možné je prodat dalším zájemcům.
  • Žádosti o storno posílejte prosím na petra.weberova@nap.cz.
  • Při zakoupení více vstupenek jednou platbou je možné stornovat i jednotlivé vstupenky.
 

Jak budou probíhat objednávky, prodej a distribuce vín:

  • Po zakoupení vstupenky se návštěvníkovi zpřístupní demo verze e-shopu.
  • Na registraci při vstupu na degustaci obdrží jedinečný kód pro registraci do e-shopu.
  • Zákazník poté v e-shopu pro mobilní telefony uvidí přehled vinařů, rozkliknutím jednoho se dostává na seznam jeho vín.
  • U každého vína je název, ročník, charakteristika: c, k, m, alk. a cena.
  • Zákazník plní vína do košíku, u všech vín vidí průběžný aktuální stav zásob v centrálním skladu.
  • Platba je možná přes mobilní bankovnictví nebo platební kartou na 2 terminálech. Jeden je přímo na hradě, druhý na centrálním nákupním místě.
  • Jeden zákazník může udělat více průběžných nákupů. Před provedením platby může vína z košíku vracet, ta se hned objevují ve stavu dostupných zásob.
  • Data z provedených prodejů se převádí na faktury a dle nich jsou vína balena k výdeji na centrálním prodejním místě – ve dvoře budovy Údolní 33 (Otevřená zahrada).
  • Zákazník při platbě zadává volbu převzetí nákupu osobně na místě nebo požadavku na doručení vín na udanou adresu nebo dohodou (zabezpečuje pořadatel).
  • Uzávěrka pro provedení plateb je v sobotu v 18:00.
  • Po 18:00 si můžou vinaři převzít neprodaná vína.
  • Distribuce rozvozem je prováděna průběžně v sobotu a v neděli na místo a v čase dle domluvy s klientem (zajišťuje pořadatel).

Kontaktní osoba pro informace o festivalu:
Kontaktní osoba pro nákup vstupenek a e-shop:

katalog vinařů

fotogalerie

videogalerie

Tip pro vás:
Partner a spolupořadatel:

info pro vinaře

Pokyny ZIMA 2017

 

 

 

víno z blízka
pořadatel

Nadace Partnerství

Údolní 33, Brno 602 00

tel.: 515 903 121

vinozblizka@nap.cz